Certificat energetic pentru cladiri

tel 0741 062 300

Promovare web prin backlink

Backlink-urile sunt deosebit de valoroase pentru SEO deoarece reprezintă un „vot

Ce este un backlink?

Un backlink este un link creat atunci când un site web trimite la altul. Backlink-urile mai sunt numite și „linkuri de intrare” sau „legături de intrare”. Backlink-urile sunt importante pentru SEO.

De ce sunt importante backlink-urile?

Backlink-urile sunt deosebit de valoroase pentru SEO deoarece reprezintă un „vot de încredere” de la un site la altul.

În esență, backlink-urile către site-ul dvs. sunt un semnal pentru motoarele de căutare că alții garantează pentru conținutul dvs. Dacă multe site-uri leagă la aceeași pagină web sau site, motoarele de căutare pot deduce că conținutul la care merită conectat și, prin urmare, merită să apară pe un SERP. Deci, câștigarea acestor backlink-uri poate avea un efect pozitiv asupra poziției în clasament a unui site sau a vizibilității căutării.

Câștigul și oferirea de backlink-uri

Câștigul de backlink-uri este o componentă esențială a SEO off-site . Procesul de obținere a acestor link-uri este cunoscut sub numele de link earning sau link building.

Unele backlink-uri sunt în mod inerent mai valoroase decât altele. Backlink-urile urmărite de la site-uri de încredere, populare, cu autoritate ridicată sunt considerate cele mai dorite backlink-uri de câștigat, în timp ce backlink-urile de la site-uri cu autoritate scăzută, potențial spam se află de obicei la celălalt capăt al spectrului. Indiferent dacă un link este urmat sau nu (adică dacă un proprietar de site instruiește în mod special motoarele de căutare să transmită sau să nu treacă, link-uri proprii) este cu siguranță relevant, dar nu reduceți în totalitate valoarea link-urilor nofollow. Chiar și doar a fi menționat pe site-uri web de înaltă calitate poate oferi un impuls brandului tău.

Așa cum unele backlink-uri pe care le câștigați sunt mai valoroase decât altele, linkurile pe care le creați către alte site-uri diferă, de asemenea, ca valoare. Atunci când creați linkuri către un site extern, alegerile pe care le faceți cu privire la pagina de la care conectați ( autoritatea paginii , conținutul, accesibilitatea motorului de căutare și așa mai departe) textul ancora pe care îl utilizați, indiferent dacă alegeți să urmăriți sau să nu urmăriți linkul, și orice alte meta-etichete asociate paginii de conectare pot avea un impact puternic asupra valorii pe care o conferiți.

Acasa

  • Termografia
    Termografia

    Inregistrarea radiatiilor infrarosii si vizualizarea distributiei de temperatura pe suprafetele observate.

  • Reabilitari
    Reabilitari

    Izolarea fatadelor/peretilor exteriori ale/ai unei cladiri este o solutie, reducând substantial pierderile de căldură şi conferindu-i cladirii un aspect nou.

  • Metodologie
    Metodologie

    Identificarea principalelor caracteristici termice şi energetice ale construcţiei.

  • Mediul interior
    Mediul interior

    Noţiunea de confort termic care da măsura calităţi.

  • RSVTI
    RSVTI

    Domenii ce sunt in atentia supravegherii si verificarii tehnice

  • Certificatul de performanta energetica
    Certificatul de performanta energetica

    Performanta energetica a cladirii prin compararea acesteia cu cladirea de referinta stabilita prin metodologie.

  • Audit energetic
    Audit energetic

    Solutia de reabilitare termica a cladirii se stabileste in urma auditului energetic, concretizata printr-un raport avand diverse variante.

Apeleaza

Facebook

Trimite Email